Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Ígéretemhez híven jelentkezem, a hétvégi beszámolóval. Azért csak ma, mert voltak dolgok, amiket meg kellett emésztenem, mielőtt írásba foglalom őket.

Szóval most hétvégén a Hungexpo adott otthont az animerajongók legnagyobb tavaszi rendezvényének, az MondoConnak. Aki ismeretlen a témában, annak tudom javasolni, hogy nézzen utána a ComicCon nevű rendezvénynek, és mindent meg fog érteni.

Tehát a Mondocon, amin immár sokadjára vettem részt, idén is remekül sikerült. Annak ellenére, hogy a szervezéssel gondok voltak és a PlayIT is erre a hétvégére esett, meglepően sok látogatója volt a rendezvénynek. Egész nap emberek százai jöttek és mentek, jelentős részük jelmezben, a szombati szemerkélő eső ellenére.

Na de haladjunk csak sorjában. Egy ilyen rendezvényen, az előadások mellett természetesen versenyek is vannak. Én három versenyen indultam el, és bár egyiken sem nyertem, azért nem volt rossz. A drabble író pályázaton (100 szavas egyperces) bekerültem a három legjobb közé az original kategóriában. A csokoládékészítő versenyen ugyan nem nyertem, de mindenki, akit megkínáltam a csokikkal, azt mondta, hogy finom volt. A helyben rajzoló versenyen pedig remekül szórakoztam, ahogy a lányokkal a karaokisoktól kiszűrődő zenéket énekeltük, miközben rajzolgattunk. Ezeken a programokon kívül társasjátékoztam a gamerekkel, birodalmi lépegetőt hajtogattam a Star Wars rajongókkal és fényképezkedtem a Gyűrűk Ura és a Star Gate fegyvereivel és cosplayeseivel. Egy szóval, nem unatkoztam egy percet sem. Sok régi és temérdek új ismerős tett hozzám hasonlóan, és nyoma sem volt a hétköznapokat belengő szürkeségnek vagy unalomnak, esetleg stressznek.

Persze nem csak pozitívumok akadtak. Szombat éjjel haza felé menet egy lány rosszul lett a 6os villamoson. Undorító volt. Nem mindenkivel sikerült találkoznunk, és az egész hétvégét belengte a változás szele. Olyan furcsa volt, hogy ott voltam a Conon, de nem ugyan azt csináltam, amit szoktam. A legtöbb időt a gamereknél töltöttem és inkább kerültem a vásárló-csarnok tiniktől hemzsegő termeit. Valahogy öregnek éreztem magam hozzájuk, de az is lehet, hogy csak fáradt voltam.

Vasárnap éjjel későn értünk haza, és hétfőn reggel kelni kellett, várt a suli és a konzultáció. Holnap le kell adnom a diplomamunkámat, és folytathatom a kutatásomat és készülhetek a vizsgáimra is. Már alig várom, hogy kialhassam magam...

Gamer Lány

Mondocon.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr576099014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása