Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

A hétvége? Nem emlékszem igazán...

Rémlik, hogy voltak terveim, amik persze nem valósultak meg, például kiruccanás Párizsba, karácsonyi ajándék vásárlás, találkozás a lányokkal... de sajnos a maradék agysejtjeimet felemésztették a sorozat epizódok és a filmek a hétvégén.

Oké-oké, a helyzet az, hogy annyira rossz idő volt, hogy egyik kimozdulós programot se lehetett megvalósítani, és mivel rajtam kívül mindenki vizsgázik a héten, mindenki elvonult a kis könyveivel vagy a szobájába, vagy a könyvtárba. Szóval egyedül maradtam.

Annyira azért nem bánom a dolgot. Új értelmet adtam a karácsonyi dekorációnak: Mivel már eléggé közelednek sz ünnepek, gondoltam kicsit dekorálok a szobámon. Nem akartam rendes karácsonyfa díszeket venni, mivel mi a fenét csinálok velük, ha végre haza megyek?!, hát vettem karácsonyi csomagoló papírt. Itt jegyezném meg, hogy nem igazság, hogy nem lehet zöld-ezüstöt kapni. Kénytelen voltam beérni egy kék-ezüst verzióval.

Szóval megvettem a papírt, aztán rájöttem, hogy nincs is  mit belecsomagolnom. Mármint de tényleg.  Némi fontolgatás után aztán négyzeteket vágtam belőle és hamarosan megszülettek az új dekor elemek: Karácsonyi papír darvak! Szerintem korszakalkotóan zseniális, főleg, mert most a plafonról lógnak és repkednek a szobában.

Korábban még gondolkodtam azon, hogy milyen témát lenne érdemes boncolgatni az itt tartózkodásom kapcsán de csak kettőt találtam:

Az egyik a közlekedési lámpákkal kapcsolatos. Egészen pontosan csak annyi, hogy még nem láttam senkit, aki a zöldön ment volna át. Komolyan. Mindenki akkor jön-megy, amikor kedve tartja, az, hogy a gyalogos a zebrán sétál éppen, az kit érdekel, ha egyet elütsz. lesz még másik! Az, hogy egy autópálya lehajtónál épp özönlenek az autók, nem számít, valahogy csak át tudunk futni köztük! Itt az emberek halni készülnek. Minden egyes alkalommal. Szóval aki teheti, kerülje a gyalogátkelőhelyeket.

A másik téma elég undorító, ugyanis a vécékről szól. Két fontos aspektusa van a dolognak: Az egyik, hogy Párizsban, a terrortámadásoktól való félelem miatt, egyáltalán nincsenek illemhelyek. Mármint olyanok, ahová a turisták betérhetnek, ha kell. Csak az éttermekben van, de ott meg értelem szerűen fogyasztani kell, hogy elmehess. Szóval kedves kirándulók, csak óvatosan a vízfogyasztással!

A másik pont amit kiemelnék az a közintézmények, például az egyetem. Minden mosdó koedukált. Az ajtókon néha van valami jel, hogy férfi, vagy női mosdó, de legtöbbször ajtó se nagyon van. Igazán nyomasztó, hogy az ember lánya bemegy megigazítani a sminkjét vagy a ruháját és a szomszédos mosdókagylónál ugyan ezt csinálja egy fiú is. Igen, a sminkes részt is!. A tisztasági faktorról meg ne is beszéljünk.

Hát azt hiszem, ennyi volt mára. Ami ezután következik, még nem tudom, de majd megírom azt is!

Gamer Lány

img_20141215_110900_1_.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr286984379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása