Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Már egy hete is van, hogy utoljára bejelentkeztem és a falamon a naptár azt jelzi, hogy már nem is sok van hátra. Bizony bizony, közeledik a hazautazás, de előtte még túl kellett esnem a vizsgaidőszakon.

Sok, de korántsem elég felkészülés után meglehetősen idegesen mentem az első vizsgára, szerdán. A tárgy az üzleti angol volt, és már a felkészülés során idegbajt kaptam a tananyagtól. Olyan szavakat és kifejezéseket kellett bemagolnom, amiket a világon senki nem használ, a nyelvtan pedig általános iskola harmadig osztályára emlékeztetett. 

Aztán persze a vizsga egy borzalmasan gyenge vicc volt. Mivel franciákról beszélünk, agyon volt bonyolítva, mindenkinek a megadott sorszámú székre kellett ülni és a tesztre csak a sorszámot ráírni, hogy anonim legyen és külön leírni az adatokat, meg minden, de maga a teszt iszonyat gyenge volt. Szerintem az, hogy a kétórás tesztet egy óra tizenöt perc alatt írtam meg eléggé leírja a színvonalat. Az eredményekről még semmit nem tudni. Akár három hét is lehet a javítási idő.

A következő két megmérettetés ugyan arra a napra, péntekre esett. Ami azt jelentette, hogy zsinórban írtam a két tesztet. Sokat tanultam rájuk, de mégsem eleget. Az első, ami a Brit birodalomról szólt, az jól ment. Semmi fennakadás nem volt a rendszerben. Ugyanez az amerikai verzióról már nem mondható el. Mondjuk a kérdések felére tudtam a választ magabiztosan, a többi esetben pedig a jól bevált "ABBA EDDA AC/DC" - módszert alkalmaztam amikor a megfelelő választ kiválasztottam. Tudom, hogy nem szép dolog a valószínűségszámításra hagyatkozni, ha történelemről van szó, de időnként segéd fogalmam nem volt még a kérdésről sem, nemhogy a válaszról. Ciki, de ez van.

Este holtfáradtan estem haza és miután megnéztem a BIG HERO 6 - et, ami a Disney új filmje és megérdemel egy külön bejegyzést átnavigáltam magam az álmok földjére.

Tekintettel az elmúlt hét terrorista eseményeire kizárt, hogy bemenjek Párizsba, szóval nem tudom mi várható az elkövetkező napokban, de majd megírom azt is.

Gamer Lány

vizsga_utan.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr537059595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása