Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Ha elmarad a péntek

2014.12.21. 21:27

szerző: Gamer Lány

Nem tudom hányan vették észre, hogy elmaradt a péntek, de így volt. Ez esetben azonban nem csak a blogbejegyzésre értem ezt, hanem a pénteki napra is. 

Az a filozófiám, hogy amikor az embernek valamiféle iskolai/munkahelyi szünete van, akkor minden nap szombat, kivéve azt, amikor vizsga van, mert akkor az hétfő.Ezen a gondolat meneten végigfutva, múlt vasárnap óta szombat volt. ma is csak azért van vasárnap, mert a Kedvesem ma érkezett és ma van blog-nap.

Bezony! Múlt vasárnap óta csak pihenkéltem és punnyadoztam. Ezen tevékenységeket fűszereztem vásárlással, főzéssel és takarítással. Utóbbiból meglehetősen sokkal. Persze nem azért mert vendéget vártam, hanem mert a kollégiumi szobákra egyszer-egyszer ráfér egy teljes kitakarítás. 

Aztán ma végül időben sikerült felkelnem, szemben a többi nappal, amikor dél előtt alig-alig ébredtem fel, és nagy erőkel várakoztam. Az eredeti terv az lett volna, hogy délelőtt Párizsban bóklászunk XueChennel és amikor jön a repzi akkor ketté válunk, mert nem akarja tartani a gyertyát. Na de mindenki tudja, hogy vagyok a tervekkel: Azért vannak, hogy megbukjanak! XueChen megbetegedett, az időjárás meg elromlott. Szóval egyedül a zimankóban nyilván nem mentem sehová. Ráadásul a Kedves még otthonról felhívott, hogy a járata alapból húsz percet késik és nem biztos, hogy eléri a reptéri buszt Párizsban.

Ja igen! Párizsnak hivatalosan három reptere van. Charles de Gaulle - a fő-fő reptér, Orly - a belföldi járatokhoz és Beauvais - a fapados nemzetközi járatoknak. A valóságban viszont Beauvais potom 70km-re van Párizs legkülső külvárosától. Emberien fogalmazva az Isten háta mögött a retkes francban. Csak spéci reptéri busszal vagy kocsival megközelíthető. 17 euro alsó hangon is.

Szóval a Kedves végül csak leszállt és a reptéri busz is késve indult. Én persze tudtam, hogy idő, mire a busz beér és az is idő, mire én beérek, mert ugye hol máshol is állna meg a busz, mint a belváros közepén. Annyira végül nem kalkuláltam mellé. Csak egy órát kellett várnom a buszra. Ez alatt az idő alatt viszont volt alkalmam megtekinteni a helyi Kongresszusi Központot, ami igen nagyon szép és modern és csillogó. 

A színházon kívül van benne mozi, pláza és éttermek is. Meg persze egy Hayatt-hotel. Nem mintha szemben nem a Meridien állna...

Szóval mikor a Kedves is meglett, haza indultunk és csak egy forralt bor erejéig álltunk meg a Défense-nál, ahol úgyis át kellett volna szállnunk.

A héten majd remélhetőleg sok mindent meg tudunk nézni, és bár nem ígérem, hogy pénteken, de majd megírom azt is.

Illetőleg minden kedves olvasónak boldog és békés karácsonyt szeretnék kívánni, innen, a mélyfagyasztott, ám hó nélküli Párizsból!

Gamer Lány

christmas.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr707002907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása