Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Sorozat túladagolás

2014.11.23. 20:19

szerző: Gamer Lány

Honnan tudod, hogy Csillagkapu túladagolást kaptál?

Csuklóból felrajzolod a csillagkaput, mind a 39 szimbólummal együtt, sorrendben!

Arra a meglátásra jutottam, hogy semmi értelme nem lenne napokra bontanom a hétvégét, hiszen végig ugyan azt csináltam. Ágyfogságra ítélvén, és az évközi dolgozatok lezárultával semmi dolgom nem akadt, hát nekiláttam felzárkózni a heti sorozatokból. Mivel összesen négyet nézek csak, hamar végeztem, kellett valami más néznivaló.

A jól bevált Csillagkapuhoz fordultam, amit szerencsére sokszor, sokféle sorrendben képes vagyok megnézni. Most sem kellett csalódnom. Igaz, hogy a fizikai-blabla részét még mindig nem értem, de a poénok még mindig ülnek és a látványvilágra továbbra sem panaszkodhatok. A kedvenc epizódjaimat néztem meg. :D

Táplálkozási szempontból a konzerv ratatouille volt a nyertes, rizzsel és húspogácsával. Nem volt valami nagy eresztés, de elment.

Amúgy a karácsonyi vásár meglátogatását nem csak a betegség miatt kellett elnapolnom. Mint utóbb kiderült, a metróvonalat felújítják és ezért a hétvégén nem jár. Szóval, talán a következőn be tudom végre pótolni a turistáskodást.

Mellesleg még mindig szenvedek a náthától, bár már eljutottam a tüsszögős részhez, ami általában a végét szokta jelenteni, de semmivel sem érzem magam jobban, mint korábban.

A héten nem tudom még mi lesz, de majd megírom azt is!

Gamer Lány

Stargate.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr406926855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása