Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Vesztésre állok

2014.11.28. 19:50

szerző: Gamer Lány

Igen. A csúf igazság, hogy még mindig a nátha áll nyerésre.

Azt mondják, hogy ha az ember beszedi rendesen az orvosságokat, akkor hét nap alatt gyógyul meg, ha nem, akkor pedig egy hét alatt. Nos ugye csütörtökön volt az egy hét határideje és reggel úgy ébredtem, hogy elment a hangom is. A krónikus alváshiány, amit a köhögés okoz, illetve a folytonos orrfújás kezdenek kikészíteni. 

Nem mondom, hogy bele akarok halni a jelenlegi állapotba, de azért itt-ott kezd kényessé válni a helyzet. Példának okáért az iskola fronton:

- Hétfőn elmentem órára, de végül csak elkértem az órai anyagot és hazajöttem, mivel képtelen voltam akár csak egyenesen ülni is.

- Kedden bementem angolra és a homlokommal szorgalmasan támasztottam a padot. Nem is emlékszem, hogy miről volt szó. Kivéve azt a részt, amikor meggyőztem a tanárt, hogy nem is kell nekem előadást tartani, hiszen jobban és többet beszélek angolul, mint az egész csoport. A helyzetet demonstrálja, hogy az oktató igazat adott nekem... oktatási mélypont.

- Szerdán délelőtt aludtam, mivel éjszaka meg akartam fulladni, ezzel persze Andrát is ébren tartva. Nem volt boldog. Azért voltam annyira produktív, hogy befejeztem és elküldtem az otthoni beadandóimat, nehogy elmaradjon a jegyszerzés.

- Csütörtökön fel se tudtam kelni. Fizikailag. Felébredtem és csak néztem ki a fejemből. Ennyi. Így viszont sajnos nem tudtam elmenni az Amcsi-töri órára, mit viszont NAGYON sajnálok.

- Ma péntek van. Délelőtt megittam több mint egy liter forró gyömbérteát, bevettem a gyógyszereket, nyomattam a C-vitamint, hogy legalább arra képes legyek, hogy a francia tesztet megírjam. Hát, én elmentem órára, harminc perc alatt abszolváltam Edith Piaf életének összefoglalását (Isten áldja a mozit és Marion Cotillardot), aztán hazaszédelegtem.

Nem mondom, hogy kárba veszett ez a hét, de a hétvégi program megint csak bukik, mert még mindig fizikailag gyenge vagyok és következő héten vizsgák vannak, jobban KELL lennem. Hát legalább majd úgy teszek, mint aki tanul. Ha mégsem, hát megírom azt is!

 

Gamer Lány

gyömbértea.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr106941291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása