Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Kitört a nyár!

2014.05.20. 11:11

szerző: Gamer Lány

Tegnap végre elkezdődött a vizsgaidőszak. Tudom ez egy kicsit furcsán hangzik egy egyetemista szájából, de részemről azt jelenti, hogy véget is ért egyben. Tegnap hivatalosan is majdnem befejeztem az egyetemet. Már csak három szabadon-választható kredit és egy államvizsga választ el a teljes szabadságtól és a NAGYBETŰS ÉLETTŐL.

Tényleg örülök neki. Mármint egyszerűen elegem van az iskolába járásból. Mivel végig nappalin tanultam és a csodás órarendem miatt dolgozni nem tudtam, most már talán ideje volna valami hasznosat is csinálnom. Munka, esetleg némi jövő-tervezés, ilyesmik. Persze azért most sem dobtam el kapát-kaszát-fakanalat, hiszen még be kell fejeznem a diploma dolgozatomat és le is kell államvizsgáznom, de most kiélvezem, hogy vége a sulinak. Belátható időn belül kétdiplomás munkanélküli leszek. El se hiszem. :D

Ezt a három napot most nyaralás címszó alatt pihenéssel töltöm és ha kitakarítottam a cseppnyi kis albérletet, ahol lakom, végre festeni fogok. Említettem már, hogy művészeti babérokra török? Na nem komolyan, csak amúgy hobbi szinten. Mindig is a tánc volt az, ami ezt a fajta kiteljesedést jelentette, de sajnos több okból is abba kellett hagynom a rendszeres művelését. Zenélni sajnos nem tudok és az egyetlen hangszer ami érdekelne, az a zongora, és érthető módon azt nem olyan egyszerű beszerezni, sem pedig játszani rajta, mindenféle képzettség nélkül. Tehát elhatároztam, hogy festeni fogok. Valahogy a papír és a vízfesték gondolata az általános iskolai kötelező dolgokat juttatja eszembe, és amúgy sosem volt alkalmam kipróbálni, milyen ha nem akvarellt készítek (így se hangzik vonzóbban). Szóval óriási mázlival néhány hónapja az egyik áruházban leárazva vettem egy festőállványt és 18 vásznat. Amolyan hagyományos, fakeretre feszített vásznakat. Még sosem próbáltam, de épp itt az ideje. Végül is tűrhetően rajzolok és van térlátásom is. Szeretem a színes képeket és a lakásra is ráférne némi dekoráció. Vagy egyedi ajándékok.

Elhatároztam, hogy elsőként egy olajbogyót fogok festeni. Azt a zöldet, amiben kis paprika van. A konyhában remekül mutatna. Viszont nem akárhogyan! Kubista stílusban. Ha valaki nem tudná, a kubizmus avantgárd művészeti mozgalom volt a 20. század elején. Picasso képei a legismertebbek. Elnevezését a 'cube' (kocka) szóból alkotta meg Daniel-Henry Kahnweiler. A lényeg tehát egy viszonylag nagy olívzöld kocka lesz egy kisebb piros kockával az oldalán. Ha elkészül a kép, mindenképpen feltöltöm ide. :D Persze a családom meglehetősen furán nézett rám, amikor hazaállítottam a festő szerkóval és közöltem az elképzeléseimet. Mondjuk ki, kicsit kiröhögtek. Viszont aztán találkoztam egy rajztanárral, aki rajz-festő-és-még-ki-tudja-milyen-művész és ő azt mondta, hogy nyugodtan fessek csak kubista olajbogyót, ha ahhoz van kedvem, mert ez legalább valami saját dolog lenne, újdonság és nem valaki más művének a lemásolása.

Szóval most megyek, mert még  van mit csinálnom és vár rám egy vászon jelenleg hófehéren.

Gamer Lány

Festés.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr676127552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása