Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Egy franchise mutációja

2014.06.30. 19:47

szerző: Gamer Lány

Mint korábban említettem, még van két film, amikről eddig nem számoltam be és a cím alapján talán sejthető, hogy ma az X-Men: Az eljövendő múlt napjai van porondon.

Nos először is kell egy kis kitekintés az X-Men filmekkel való kapcsolatomra, ahhoz, hogy tökéletesen érthető legyen a rajongásom egy olyan filmért, ami annyira nem tökéletes. Szóval amióta csak az eszemet tudom, nagy rajongója vagyok a Marvel eme műalkotásának. Az egész történet, a képregények, a rajzfilmek és természetesen a filmek mind együtt adják az élményét. Persze nem tagadom, hogy az eredeti történethez képest a rajzfilmek és főleg a rendes filmek sok eltérést tartalmaznak, nem beszélve az új szereplőkről, és a történet-szál átírásáról, de könyörgöm! Létezik olyan, hogy költségvetés.

Tehát igazi rajongóként szorgalmasan végigültem az eddigi filmeket (mind a 6-ot!) és nem számítva a történeti "érdekességeket" engedelmesen végigizgultam őket. Mondtam hogy hűűűűűűűű, meg háááááááá és óóóóóóóóóó és minden jó rajongóhoz méltó dolgot megtettem. Most is hasonló lendülettel vetettem bele magam Az eljövendő múlt napjainak rejtelmeibe és bár nem mondom, hogy csalódtam, azért némi hiányérzetem maradt.

Szóval a filmről úgy általában nincs mit mondanom, hiszen fantasztikus, monumentális, a karaktereket imádom, tetszik, hogy kiket hoztak vissza, tüntettek el, meg minden, de sajnos pár helyen komoly kérdéseket hagyott bennem a történet. Csak hogy néhányat említsek: Hová lett Eric és Mystic? HA 1973-ban Farkasban még nem volt Aadamantium és a múlt megváltozott, akkor hogy került bele, főleg, a zárókép tükrében? Hogy kerültek a mutánsok az iskolába, konkrétan Vadóc, vagy az a szál nem változott meg? Mi van a legutóbbi film eseményeivel? Azok is semmisek lettek? És a Főnix-Jean Grey dolgot hogyan kezelték le? Annyira sok a fehér folt, hogy ha valaki nem rajongó, akkor az egy szót sem fog érteni a filmből.

Öröm az ürömben, hogy a színészek még mindig kiválóak, és a rendezés is jó. Ajánlom minden rajongónak, da aki még nem az, az ne ezzel a résszel kezdje.

Gamer Lány

X-Men.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr36307407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása