Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Tudom, tudom, szombat van és nem péntek. Tegnap sajnos nem jutott időm, hogy feltegyem a posztot, és este tizenegykor már képtelen voltam erre koncentrálni.

Ezért most viszonylag röviden összefoglalom a hét eseményeit:

Hétfőn csak a négy órás francia foglalkozást kellett végig ülnöm, ami annyira nem volt rossz. Óra után a tankönyv megrendelését is sikerült elintéznem, szóval sikeresnek mondható nap volt. Kedden az Üzleti Angolon újabb kiselőadást hallgattam végig, ami minőségében jobb volt, mint a múlt heti, de a prezentálók még mindig hagynak maguk után kívánnivalót. Van hová fejlődniük. Viszont egy német lény mellett ültem, aki osztotta a prezentációkkal kapcsolatos véleményemet, tehát el voltunk. Szerdán főztem. A közepesen sikeres lecsó után a csirkepörkölt került fakanál-végre és meg kell mondjam, nagyon finom lett. Még mindig nem olyan, mint otthon, de legalább hasonlított. Illetve palacsintát is sütöttem, szerencsére azt minden gond nélkül sikerült kiviteleznem. A statisztikák szerint tíz magyarból kilencnek a túró rudi hiányzik otthonról a legjobban. Szeretném kifejezni mélységes egyetértésemet! Illetve a listára még felvenném a piros paprikát (amit itt lehet kapni az nem tudom, hogy mi, de tuti nem látott igazi fűszerpaprikát), a vegetát, és a pálinkát. Nem mintha, akkora nagy ivós lennék, de néha azért jól esne valami rendes ital. Itt még a vodka is olyan mint a málnaszörp. Csütörtökön az Amerikai Gazdaságtörténelem órán végre eljutottunk a Függetlenségi nyilatkozathoz, ennek megünneplésére elhatároztam, hogy megnézem a Nemzet aranya című filmet. továbbra is imádom és ajánlom mindenkinek. Délután átvehettem a friss és ropogós francia könyvemet és újra megállapítottam, hogy kiadtam huszonöt eurót a tankönyv-ipar egy selejtes gondolatáért.

Mikor tanulják meg vajon, hogy a fényes papírra nem lehet jegyzetelni, a színes képek és a papírminőség miatt a könyv borzalmasan nehéz és a hű-de-modern oldal elrendezés miatt képtelenség követni a feladatokat? Végkövetkeztetés: Drága és haszontalan. Mért nem vagyok meglepve?

Pénteken nagy nap volt. Elérkeztem az első "midterm test"-hez. Ez nálunk nagyjából a félévközi zárthelyinek felel meg, és eléggé meglepődtem. Nálunk a félévközi ZH-k, ha beleszámítanak a jegybe, akkor mindig viszonylag nehezek. Tényleg komolyan tanulni kell rájuk és gyakran hosszú, kifejtős kérdéseket tartalmaznak. Itt, tizenöt kérdést kaptunk, és negyvenöt percet. A kérdésekre többnyire rövid, egy-két szavas válaszokat kellett adni, néha egy mondatot. Tizenöt perc alatt végeztem, ami nem is volt baj, mert mennem kellett a következő órámra, de valahogy túl könnyűnek találtam a tesztet. Persze a végén simán kiderülhet, hogy épp csak átcsúsztam, mert rosszul értelmeztem a kérdéseket, de kétlem, hogy így lenne. Minden esetre, ha ilyen lesz a félév végén a vizsga is, akkor nem aggódom ... nagyon.

A hét utolsó óráján újabb francia chanson került terítékre, pont mint az előzőek. Viszont a nyelvtanos házimban negyvenből harminc pontot értem el. Meg vagyok elégedve magammal, ha bár tudom, hogy a pontok jelentős része megérzéseken és szerencsén alapult. 

Hogy a hétvégén mi lesz? Majd megírom azt is.

 

Gamer Lány

turo-rudi-natur-30g.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr76779959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása