Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Doctor Who?

2014.06.04. 16:31

szerző: Gamer Lány

Tegnap végre ténylegesen is befejeztem egy újabb sorozatot. Ezúttal a méltán híres Doctor Who?-t.

Hát mit is írhatnék, amit még nem írtak le róla... Azt hiszem semmi újjal nem tudok szolgálni, ugyanakkor el tudom mondani én is, hogy szép volt, jó volt, véget ért. Azt mondják az első doktorodat sosem felejted el és valóban, a mai napig a kedvencem Christopher Eccleston, persze a többiek is érdekesek voltak. Azonban ez az új doktor... hát... szerintem elég öreg. Mármint gondolom, nem lehet mindig cuki és fiatal a doktor, de talán ez a választás túlzás. Mindegy, majd meglátjuk. Valahogy a kísérők mindig sokkal érdekesebbek mint a Doktor.

Az élet amúgy megyeget, és a festés is, bár a vásznakhoz még nem nyúltam. Munkát keresek, mármint a nyárra. Egyelőre azonban még semmit nem találtam, de majd csak lesz máshogy. 

Tegnap és tegnapelőtt részt vettem a 26. Nemzetközi Karbantartási Konferencián, ahol rengetek előadást meghallgattam, elsősorban karbantartás-menedzsmenti témában, illetve kenéstechnika témakörben. Azt nem hiszem, hogy sokat tanultam, viszont érdekes esetekkel találkoztam.

Azt hiszem mára ennyi lesz, mert a fejem nincs éppen a legjobb állapotban.

Gamer Lány

Tardis.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr46277173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása