Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Nos megint jelentős idő telt el, amióta nem írtam, bár kételkedem benne, hogy ezt bárki is észrevette volna. Figyelembe véve a blog olvasóinak számát, ami kerek nulla, nem hiszem hogy zavart okozna a rendszerben a rendszertelenségem.

Mindegy, nem erről akartam beszélni, hanem a hegymászásról. A hétvégén a Magas Tátrában voltam, úgynevezett magashegyi túrán. Ha valaki nem tudná, ez átmenet a gyalogtúra és a tényleges hegymászás között. Jó magasan, többnyire hűvös, erősen nedves körülmények között. Hogy milyen volt? Szép. Magas. Nedves. Hűvös. Félelmetes.

Nem véletlenül hagytam a félelmetes szót a lista végére. Nem tudom, hogy említettem-e már, de magasság-iszonyos vagyok. Nem tudom, hogy mi a pontos megnevezés, de én nem lefelé nézni félek, hanem felfelé. Például egy toronyból lenézni semmi problémát nem jelent. Ugyanakkor, ha a tövében állok és felnézek, rögtön elfog a szédülés és a hányinger. Ehhez a különleges képességemhez társul hozzá a múlt téli síbalesetfélém, szóval a végeredmény szánalmas. Se felfelé, se lefelé nem tudtam nézni a hegyen. Maradt a cipőm orrának bámulása és a rettegés, nehogy máshová nézzek.

Azokban a pillanatokban, amikor épp biztos talaj volt a lábam alatt, remekül éreztem magam. A társaság jó volt, a kaja többnyire ehető. Csak egyszer sikerült pacalt rendelnem, aminek még a szagát sem állhatom. A szállások teljesen rendben voltak és a helybéliek viszonylag kedvesen viselkedtek. Összességében jó volt, de nem hiszem, hogy egyhamar újra feliratkoznék egy ilyen túrára.

Gamer Lány

Tatratea.PNG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr246537007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása