Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • Éva anya: Ez tényleg a kultúra délutánja! Ki is kell használni minden lehetőséged! További szép napokat! (2014.10.06. 17:54) La Triomphe, la Défense, le Louvre
  • Éva anya: Szép nap lehetett! Kitartás! Nagy az a város, nem láttál még mindent. (2014.09.28. 20:46) Mise, Napóleon és Rodin

Utolsó kommentek

Itt a vége?

2015.01.24. 20:57

szerző: Gamer Lány

Hát, nagyon úgy néz ki, hogy elérkeztünk az utolsó bejegyzéshez, legalábbis ami a külföldi tartózkodásomat illeti. Bizony, egy hét múlva már majdnem otthon leszek.

Mit is mondhatnék erről a hétről? Folytattam az itteni életem felszámolását és igyekeztem kiélvezni az utolsó pihenős napokat. Romantikus telefonbeszélgetéseket folytattam az internet szolgáltató help-deskesével, valamint további leveleket kaptam a CAF-tól. Például a tagsági kártyámat (így egy héttel a hazautazásom előtt) és hogy február 25-én fogják átutalni a támogatást. Erre a koli-irodában azt mondták, hogy az nekem valójában márciust fog jelenteni. Szép kilátások.

Hamarosan megérkezik a Család, hogy eltöltsenek egy kis időt a romantika és a terror-fenyegetettség fővárosában, szóval igyekszem alaposan felkészülni, hogy ne unatkozzanak. Kell terv napsütésre, esőre, hidegre, szélre. Szóval elfoglalom magam.

A csomagolásnak még nem álltam neki, de nem aggódom. Mivel szinte semmit nem akarok itt hagyni, nem kell válogatni a dolgokat. Majd csütörtökön becsomagolok és pénteken, tonnányi adminisztráció után mehetünk is haza.

Nem hiszem, hogy fogok még feltenni bejegyzést itt Cergyben, de talán egy összegző gondolatsor majd még belefér. Szigorúan otthonról. Ha nem, hát megírom azt is.

Gamer Lány

the-end.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamerlany.blog.hu/api/trackback/id/tr207105927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása